Jump to content

Kupnja rabljenog automobila


jurica.gregurovic

Recommended Posts

Nakon traženja auta i isprobavanja, sve mi se čini da ću odustat od dizelaša, jer ono kaj sam probal, nisam ostao nekaj iznenađen, a i ovi manji auti su pak ograničeni ponudom prostora na azdnjoj klupi kao i gepeka.

Nego, naletio na jedan oglas, pa me zanima vaše mišljenje.

Dal ovaj Focus onak po vama, vrijedi te novce?

https://www.njuskalo.hr/auti/ford-focus-1.6-ti-registriran-1-godinu-odlican-8-700-oglas-27678462

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, filipbabok said:

Radije bih :

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-auris-1.8-hsd-hybrid-automatik-oglas-23315479

kad čujem da netko forda kupuje, plače mi se

Zbog cega?

Vozil sam (2008) Auris, doduse 2.0d, prednost je kaj ide jako dobro, al ne znam, nije bas nekaj ekstra.

Probao Focusa, nekak mi je bolji polozaj za volanom a i opcenito, sto se tice, mjenjaca, volana tj samog vozackog dojma tj same voznje..

 

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Meni se plače kad vidim da je ta Toyota Auris iz 2011.godine... 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, filipbabok said:

Radije bih :

https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-auris-1.8-hsd-hybrid-automatik-oglas-23315479

kad čujem da netko forda kupuje, plače mi se

Javljam se i imam skoro oba auta. Dakle Aurisa HSD 2016 i Focusa Ti-VCT 2009. 

Oba auta sto se tice kvalitete ok auti. Sto se tice pozdanosti isto ok. Sto se tice ostalih zahtjeva, slicno zahtjevni. Sto se tice voznje, e tu je nebo i zemlja razlika. Auris je puno vise prijevozno sredstvo, dok Focus je vise orijentiran na vozaca. Tako da reci da Ford ne valja ili slicno nema smisla...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vladek said:

To je istraživanje javnog mnijenja tj percepcije vlasnika.

1 hour ago, zvonac said:

Zbog cega?

Vozil sam (2008) Auris, doduse 2.0d, prednost je kaj ide jako dobro, al ne znam, nije bas nekaj ekstra.

Probao Focusa, nekak mi je bolji polozaj za volanom a i opcenito, sto se tice, mjenjaca, volana tj samog vozackog dojma tj same voznje..

 

Vozački je bolji Focus od Aurisa, tu nema rasprave. Jedino je ovaj Auris snažniji. Ali usto i manje žedan, oko 2 litre i, jednostavniji (čitaj: jeftniji) za održavanje

1 hour ago, grgaph2 said:

Meni se plače kad vidim da je ta Toyota Auris iz 2011.godine... 

A focus 2god mlađi. Pa i jeftiniji je Auris, pogledaj malo.

42 minutes ago, Domba said:

Javljam se i imam skoro oba auta. Dakle Aurisa HSD 2016 i Focusa Ti-VCT 2009. 

Oba auta sto se tice kvalitete ok auti. Sto se tice pozdanosti isto ok. Sto se tice ostalih zahtjeva, slicno zahtjevni. Sto se tice voznje, e tu je nebo i zemlja razlika. Auris je puno vise prijevozno sredstvo, dok Focus je vise orijentiran na vozaca. Tako da reci da Ford ne valja ili slicno nema smisla...

Sumnjam da će ti biti ikakve razlike (gledano po održavanju) do nekakvih prvih 10-ak god tj do 150tis km. Sad ne znam koliko si ti nabio na oba auta. Poslije te granice počinje show kod Forda, Opela, Renola i Alfe. 
Ali ak baš treba biti Ford, Focusa bih i ja uzeo, on je najmanje Fordovski sklopljen

Ne znam, ja nisam u poziciji da kupujem auto koji, pojednostavljeno rečeno, bolje leži u zavojima nauštrb financijske strane održavanja

Link to comment
Share on other sites

@filipbabok rekao sam to jer izgleda kao da je iz 2003. ?

Edited by grgaph2
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filipbabok said:

Sumnjam da će ti biti ikakve razlike (gledano po održavanju) do nekakvih prvih 10-ak god tj do 150tis km. Sad ne znam koliko si ti nabio na oba auta. Poslije te granice počinje show kod Forda, Opela, Renola i Alfe. 
Ali ak baš treba biti Ford, Focusa bih i ja uzeo, on je najmanje Fordovski sklopljen

Ne znam, ja nisam u poziciji da kupujem auto koji, pojednostavljeno rečeno, bolje leži u zavojima nauštrb financijske strane održavanja

Evo konkretno nekih podataka. Moj Ford je na oko 145k km. (onako odokativno) na 90 ugraden plin. Sto mislis da ce otici za 5k km? Auto ima relativno svojih musica na koje treba paziti, daleko od toga, ali nista sto ne mozes vidjeti tako da dignes haubu sa vremena na vrijeme.

Odrzavanje je skuplje na autu sa remenom od onoga sa lancem, to se slazem. Ali vecina odrzavanja je skuplja. Original Fordovo ulje (Formula F) 5l je oko 180kn. 4l ide u auto. Fordov original filter je oko 50kn i vise manje to je sve za mali servis. E sada na stranu Toyote, unutra ide 0w20 ulje je oko 270kn (36 eura najefitnije sto sam nasao na netu) Filter mi se ne da traziti. Onda dalje sto se tice recimo sustava klime unutra ide posebno ulje za elektricne kompresore i samo ulje je oko 1500kn. Doduse pise da se mijenja, ali jelda polovni auto pa ti znaj. Plocice na focusu sam prvi put promijenio na 100k km, prednje, straznje su jos uvijek originalne, slicno ocekujem na Aurisu, mozda i vise zbog regenartivnog kocenje. Po meni svodi se na jako slicno sve. Naravno tu ima jos sitnica, ali vise manje ako sam odradis neke stvari ne ispadne toliko jefitniji Auris za odrzavanje. A ovlasteni jedan i drugi, onda je Toyota puno jefitnija, ali opet meni je Toyota puno jeftinija opcenito od drugih sto se tice odrzavanja.

Link to comment
Share on other sites

Što podrazumijevaš pod mušicama tj što je u tvom slučaju?
Što će biti za točno 5tkm, pojma nemam, ali ćeš imati puno više u sljedećih 50tkm nego u prošlih 50tkm. Na japancima to nije tako. Mislim na prvu klasu japanaca (Toyota, Honda, Subaru). Oni jednostavno u jednom trenu prohrđaju ili postanu jednostavno prestari pa ga dadeš nekom tinejdžeru koji ih "nabrijava".
Vjerujem da bilježiš sve stavke održavanja na fordu (redovnih i vanrednih) pa kad sa toyotom budeš dostizao odgovarajući kilometražu, bit će zgodno za usporediti kada je što trebalo napraviti ili kada je što zezalo i koliko je to koštalo.
A ovo ulje za kompresor ti je definitivno lifetime, to znam jer sam pitao i u ovlaštenom a i kod stručnjaka za klime. 1500 kuna je puno za ulje, kod mene je 3000 kuna novi kompresor sa uljem, setom brtvi i exp. ventilom.

I ulje uvijek ima jeftinije. :D :D :D

i još, ovo mi djeluje ozbiljnije

Link to comment
Share on other sites

Znam da ulje ima uvijek jeftinije, ali kada uzmem u obzir koliko košta ulje u 15k km ili godinu dana vožnje spram goriva i ostalih troškova onda uvijek odlučim da stavim originalno ulje. Sada 100-150kn više za original ulje mi na samo trošak benzina ne znači ništa. Brza racunanica. 15000km prosjek potrošnje 5l i cijena goriva 9l je 6750kn...

Svaki auto zahtjeva neka ulaganja nakon 150k km a sigurno i nakon 200k km. Sada ona priča da Japanci su nešto posebno. Ok jesu kvalitetniji zbog njihove općenite filozofije i načina života... Ali tu već idemo u margine.

Inače kod.mog staroga je nakon 12 godina i malo preko 100k km na Yarisu prozujao ležaj alternatora i to je toliko fickalo da u autu nisi mogao pričati. Popravljeno u ovlaštenom za nekih 1000kn sa novim remenom... Tako neka svota bila...

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, mata73 said:


Zašto bi suze lio?
Ford gori od ostalih auta tog cjenovnog razreda?

Dobro se voze, ali kad ford dolazi u radionicu, idemo prvo na kavu.

A onda majstor, znajući da će biti masno i slinavo, navlači rukavice. A čovjek ih mrzi. Meni su te 4 marke za izbjegavanje. Možda griješim

5 minutes ago, Domba said:

Znam da ulje ima uvijek jeftinije, ali kada uzmem u obzir koliko košta ulje u 15k km ili godinu dana vožnje spram goriva i ostalih troškova onda uvijek odlučim da stavim originalno ulje. Sada 100-150kn više za original ulje mi na samo trošak benzina ne znači ništa. Brza racunanica. 15000km prosjek potrošnje 5l i cijena goriva 9l je 6750kn...

Svaki auto zahtjeva neka ulaganja nakon 150k km a sigurno i nakon 200k km. Sada ona priča da Japanci su nešto posebno. Ok jesu kvalitetniji zbog njihove općenite filozofije i načina života... Ali tu već idemo u margine.

Inače kod.mog staroga je nakon 12 godina i malo preko 100k km na Yarisu prozujao ležaj alternatora i to je toliko fickalo da u autu nisi mogao pričati. Popravljeno u ovlaštenom za nekih 1000kn sa novim remenom... Tako neka svota bila...

Da nije Valeo možda? :)

Link to comment
Share on other sites

Ja imam Fiestu mk7, a stari Focusa mk2.5 i auti su sasvim solidni. Eno ih na 2. i 3. mjestu po onoj tablici gore s linka :D

Link to comment
Share on other sites

@filipbabok, ovak kak ti mislis za ford, tak neki misle i za renault, izbjegavat naveliko..

A daj ti danas znaj sto je dobro, pustimo statistike, vrag je ak te potrefi los primjerak nekog modela, pitanje je, dal bi opet uzeo isti, mislim da bi razmislio dobro.

Evo konkretan primjer, trazim forda al benzinca, e sad, ponuda je samo 1.6 atmosferci (63)

Ne ulazim u to jel motor dostatan za taj auto il nije, uglavnom dobio preporuke da izbjegavam 1.6 dizel koji se ugraduje u Focus mk3 i bolje uzet slabiji al pouzdaniji 1.5 (70kw).

Od atmosferaca 1.6 sa turbinom ima ecoboost 150ks, al i taj nije bez greske.

Mada dizel ima jednu prednost, potrosnja goriva i to me donekle privlaci.

Tak da tu jos nisam nacisto, al me definitvno focus privlaci voznim osobinama.

Neko vrijeme sam gledal aurisa 2.0d navodno odlican motor, sve dok ne zakuha, a onda je trosak pozamasni.

Cak sam gledal tsi motore 1.2, al tu isto s**nje, problemi s lancima, a i ulja zna popit i to sam otpisao.

Ima jos modela, al da sad tu ne duzim, dok sve zbrojim i oduzmem, ni jedan ne valja, od 2011god na ovamo:D Ak nema problema, znaci da si imal srece:D 

Pa ti znaj sad kod kupnje auta koji uzet.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam znam da sam najmanje problema imao sa 5 auta : twingo,ibiza SDI, Leon SDI, Altea TDI, Leon TDI.

Sve ostalo svakave gluposti..al bas gluposti koje ti kidaju zivce onak na lagano

 

Link to comment
Share on other sites

Poznanik traži Megane 3 Coupe. Nebitno je sve osim cijene, činjenice da je Coupe i da nije razbijen. Ako imate neki auto od poznanika ili znate da valja, javite.
Gledao je u DE i tamo su 4-5k €, cca 2010. godište, a vjerujem da su davanja oko 1000€ još kod nas na to.

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

Iskreno svi rade aute sa istekom roka trajanja. Sasvim normalno. Recimo danas da se uzme auto iz klase gdje je Megane, Focusa, Auris, Golf i slični napucan opremom i recimo da novac nije problem i da naprave auto koji se neće kvariti, što vjerujem da mogu, da li bi netko imao volju ili potrebu mijenjati auto za 5 ili 10 godina? Nećemo uzeti u obzir da li treba veći ili manji auto. Stvar je što proizvođač mora napraviti auto koji će početi ići nekome na živce nakon par godina i onda taj netko će ga prodati drugome kome neće ići na živce i sebi kupiti novi auto i tako u krug. To je jedini nacin da proizvođač kao takav ostane na životu i da prima novce za svoj posao. Ja čisto ne vjerujem da će za 10 godina biti nešto puno više opreme u kompaktnoj klasi nego danas. Nemam više ideje što bi moglo biti :)

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, filipbabok said:

To je istraživanje javnog mnijenja tj percepcije vlasnika.

Vozački je bolji Focus od Aurisa, tu nema rasprave. Jedino je ovaj Auris snažniji. Ali usto i manje žedan, oko 2 litre i, jednostavniji (čitaj: jeftniji) za održavanje

A focus 2god mlađi. Pa i jeftiniji je Auris, pogledaj malo.

Sumnjam da će ti biti ikakve razlike (gledano po održavanju) do nekakvih prvih 10-ak god tj do 150tis km. Sad ne znam koliko si ti nabio na oba auta. Poslije te granice počinje show kod Forda, Opela, Renola i Alfe. 
Ali ak baš treba biti Ford, Focusa bih i ja uzeo, on je najmanje Fordovski sklopljen

Ne znam, ja nisam u poziciji da kupujem auto koji, pojednostavljeno rečeno, bolje leži u zavojima nauštrb financijske strane održavanja

Ne čudi me u tom istraživanju Polo i Fiesta iz 2009g da su u vrhu. Odlični auti sa odličnim dizel motorima. Oba dva su ujedno bili i evropski bestseleri ak se ne varam.

A to da nakon 10 godina počinje show s autima, da slažem se s onim neodržavanima kakvih je puno kod nas, onima za koje se kočioni diskovi ili gume kao rabljeni djelovi s njuškala kupuju. Koma nam je održavanje vozila ali opet kužim obzirom na naš standard di je bitno da se auto kotrlja. Zbog tog smo i išli vani po auto najviše zbog tog održavanja a i goriva cesta itd....

10 hours ago, Domba said:

Iskreno svi rade aute sa istekom roka trajanja. Sasvim normalno. Recimo danas da se uzme auto iz klase gdje je Megane, Focusa, Auris, Golf i slični napucan opremom i recimo da novac nije problem i da naprave auto koji se neće kvariti, što vjerujem da mogu, da li bi netko imao volju ili potrebu mijenjati auto za 5 ili 10 godina? Nećemo uzeti u obzir da li treba veći ili manji auto. Stvar je što proizvođač mora napraviti auto koji će početi ići nekome na živce nakon par godina i onda taj netko će ga prodati drugome kome neće ići na živce i sebi kupiti novi auto i tako u krug. To je jedini nacin da proizvođač kao takav ostane na životu i da prima novce za svoj posao. Ja čisto ne vjerujem da će za 10 godina biti nešto puno više opreme u kompaktnoj klasi nego danas. Nemam više ideje što bi moglo biti :)

Nebih se baš složio s ovime, mogu auti imati i prek 200.000 km i biti tehnički ispravni ako se ODRŽAVAJU. A to najteže pada narodu jer povlači za sobom nakon više godina skuplje servise da o limariji i ne pričam. Aute čovjek ne mjenja samo zato što su se počeli kvariti neg zato što ti auto naprosto dosadi da je najispravniji nakon 4-5 godina. Meni dosadi nakon 2 godine pa volim promjeniti auto najkasnije tada, bez obzira bio ispravan ili ne naprosto se zaželim nekog novog modela ili marke. Kupiš prodaš i tak u krug.

Mislim da su danas auti kudikamo kvalitetniji neg prije. Naš kombi ima sad 285000 km i radi bez ijedne i najmanje greške močno kao provg dana, 2007 god 2.5 TDI R5.

Nekad davno 70-ih godina generalka je pod normalno išla oko 100.000 km danas se tek razradio na tim km. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ima nešto u tome što si napisao, slabo se ovdje održava, što zbog slabe financijske situacije a što zbog neosviještenosti. Recimo, teško je nekoga uvjeriti da treba zamijeniti neki dio (osim ulja, filtera i remenja) koji još (naizgled) radi dobro.

Tu su i proizvođači koji nisu nimalo fer i ne žele navesti intervale zamjene za sve dijelove kojima je potrebno. Sve je njima na papiru lifetime, a u stvarnosti nije.

Ali, činjenica je jedna, nepobitna i dokazana x puta: 

NEKI AUTI SU MANJE A NEKI VIŠE OSJETLJIVI NA LOŠE ODRŽAVANJE

i točka.

Link to comment
Share on other sites

nekada je održavanje auta bilo jeftinije, jednostavnije i brže jer nije bilo silne elektronike.

što se tiče same kvalitete materijala, prijašnji je čelik bio bolji.. čelični dijelovi su bili trajniji.. 

osim toga mnogi dijelovi na autima su bili robusniji i sve se radilo da može izdržati duplo veća naprezanja od očekivanih, današnjom tehnologijom ispitivanja su doveli do toga da dio traje kratko, 2-3 godine i moraš mijenjati.. tipa ležaj, spona, kugla, disk, crijevo itd..

puno toga je  danas napravljeno od plastike, dok je nekad bilo nezamislivo bilo što osim filtera zraka i poklopca remena.

auto koji je imao zupčasti remen, na servisu mu se mijenjao samo remen, gotovo nikad  se nije mijenjao napinjač zupčastog remena jer je bio fi ležaja bio 60mm a danas je rolica plastična 60mm a unutra lager 20mm koji traje 5x kraće. zato se nekad mijenjao samo remen a danas trebaš zamijeniti cijelu garnituru. dogodi se da rolica prozuji znatno prije remena itd..

karoserije su danas kvalitetnije, ne u smislu čvrstoće, jer se tu špara na materijalu nego se bolje zaštićuju od korozije pocinčavanjem i slično. 

tehnologija polimera jest napredovala, ali nikada polimerni dio neće u trajnosti zamijeniti aluminijski ili čelični. 

u voim krajevima su se vozili jeftiniji auti, rijetko tko je imao fauve, mercedes  tak.. 

limarija se radila nakon 10 godina, pragovi, rubnjaci, pod itd..

današnji auti najčešće ne trunu do 12 godina a te onda počnu.. tak da svako doba ima svoje prednosti i mane, ništ nije crno bijelo..

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Alpina said:

mogu auti imati i prek 200.000 km i biti tehnički ispravni ako se ODRŽAVAJU.

ovo kad pročitam sjetim se mog starog clia, 98o godište, prodao sa 320tkm, apsolutno nikakav veći kvar nisam imao. Pošto se nisam razumio u motore i servise, jednom godišnje bi ga odveo kod istog mehaničara i rekao "pregledaj ga", nekad bi bilo "sve ok", nekad "disk, pakna, ulje, tekućine.." ono što bi bilo u tom trenutku potrebno promijeniti.. ali da je bilo kvarova od kojih me glava bolila, nije.. limarija i sjedala su druga priča jbg, ali motor je održavan i ako ga idući vlasnik bude isto tako održavao proći će još 320tkm s njim..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nisu auti krivi, mi smo, ima nas svakakvih, neki bi sportska vozila, a kupuju obična, dosta vozača su analfabeti za održavanje ....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.